آرامش

تراوشات ذهن پریشان من . . .

                                                                     

کلمات بی صدای تو روحم را نوازش می کند


انگار در پس تنهایی


انگشتان آشنایی ساز مرا می نوازد


به وسعت لبخند آهنگین می شوم ...


نت های آرام ، کوتاه و مداوم ...


لحظه دلنشین می شود


آرام می شوم


...



نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت0:45---9 شهريور 1390
سلامممممممممممممممم به جوجوی خودم خوبی گلم؟؟؟؟؟؟؟؟
اخیییییییییییی باشه اینم ایمیلممممممممممم ولی من اصن توی یاهم نیستم یعنی من فقط فیس بوکککککککککککمممممممممم اگرم بخوامم نمیتونم بیام یاهو ایمیل هامو چک کنم دوستت دارم اره باور کن بهش سلامتو میرسونم دوستت دارم زود باش بیا میهن بلاگ منتظرتممممممممممممممم بدوووووووووووووووووووووو


ستاره
ساعت14:39---3 شهريور 1390
سلامممممممممممممممم میسی جیگرررررررررررررررررررر لطف داری خوشجیللللللللللل دوستت دارم منو با عنوان وبم بلینک دوستت دارمممممممممم بعد بگو با چه نامی بلینکمت دوستت دارم زیاد میسییییی بایییییییییییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 26 تير 1390برچسب:,ساعت22:6توسط Atieh Zahir | |