سلام.....!!

تراوشات ذهن پریشان من . . .

سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و

سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند

و سلام به تو که محکوم به زندگی کردنی . . .



نظرات شما عزیزان:

شکیبا
ساعت22:38---18 شهريور 1392
...محک.م ب زندگی...

ریحانه
ساعت3:46---3 فروردين 1392
سلام عطیه جان!
وبلاگت بسیار زیباست!
خیلی خوبه
آدرس وبتو از مونا گرفتم
و بهت گفتم حتما نظرمو میگم راجع به وبت و آدرس وبم رو هم میدم که ببینی
یه نگاهی بهش بنداز
و بگو چه طوره؟؟!
خوشت اومده یا نه
بازم مرسی از وبلاگ زیبات
ریحانه.د


مجید
ساعت14:27---1 مرداد 1391
گریه را میپرستم اشک ریختن به روی گونه هایم اشکهایی که شاید به خاطر تو از چشمانم قطره قطره میبارد به خاطر.... سکوت را میخواهم نمیدانم چرا...؟ شاید برای نواختن برای صدا زدن تو تنهایی را دوست دارم چرا که تنهایی هیچ وقت ترکم نکرده هیچگاه قلبم را نشکسته.... غم و غصه همیشه در صدایم شریک بوده اند ولی نمیدانم چرا....؟ و باز هم این قصه پر از غم ناتمام به پایان رسید.

با سلام.وبلاگ کلوپ عشق مثل هر روز آپ است.منتظر حضور گرمت هستم.نظر یادت نره!


sahra
ساعت21:34---1 تير 1391
salam az webet khosham omad be webe man ham sar bezan rasti

agar mayel be tabadole link bodi khabar bedeh va mano ba namee (only love) link kon roze khobi dashte bashi bye

sahra26.loxblog.ir









saman
ساعت19:56---26 خرداد 1391
Salam linket kardam chera linkam nemikoni???????????

مجید
ساعت17:48---26 دی 1390
سلام.لینکت کردم.

دلداده
ساعت19:19---17 دی 1390
سلام دوست گلم نه از تنهایی بنویس نه از غصضه از دوست داشتن بنویس که عشق معجزه می کنه بیا یه سر بزن و لینکم کن تا لینکت کنم

✿◡‿◡✿محمدرضا✿◡‿◡✿
ساعت10:54---13 شهريور 1390






یوسف
ساعت12:13---10 شهريور 1390
سلام...
وبلاگت قشنگه...سر بزن


bahar(گربه سانان)
ساعت19:13---16 تير 1390
salam azizam vebe khobi dari agar dost dashiti behem bego ke tabadol link konim

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 2 تير 1398برچسب:,ساعت19:13توسط Atieh Zahir | |